Tendinta

Informatii utile aproape de tine

Am fost la mare in weekend

weekend la mareIn weekend, mi-am luat sotul si copiii si am plecat in drum spre mare. Am plecat sambata dimineata la ora 6 pentru ca noua ne place sa ne trezim dimineata si am ajuns numaidecat cu un microbuz incarcat cu alti oameni, care probabil isi doreau sa ajunga si ei la mare.

Hotararea in familie am luat-o eu pe neasteptate pentru ca al meu sot se pregatea sa mergem la munte weekend-ul viitor, insa asta e, i-am stricat planurile.

Copiii oricum au fost foarte bucurosi cand au auzit ca mergem la mare. Sunt mai lenesi de fel (obicei care “se trage” probabil din familie :D) si nu prea le place la munte pentru ca au mult de urcat pana sa ajunga sa observe privelisti mirifice.

Asa cum spuneam, odata ce am ajuns in gara din Constanta, am luat un autobuz si am mers la un hotel unde am mai fost si cu alte ocazii. Receptionera a fost ok, ca de obicei, si ne-a servit cu cate o cafea, probabil pentru a ne dezmetici.

In orice caz, am ajuns si pe plaja, insa pe drum, mai precis prin Satul de Vacanta am gasit multe localuri inca nearanjate, la care se lucra pentru amenajare. La altele sfaraiau gratarele, desi conditiile si curatenia lasau de dorit prin Sat. Totusi, nu ne-am putut abtine si am mancat niste mici acceptabili la un pret foarte mic, mai precis am mancat cateva portii pentru care nu am dat mai mult de 20 lei in total.

Dupa ce am plecat din Satul de Vacanta, ajunsi pe plaja nu prea mai puteam alerga, asa cum planuisem initial, deoarece micii si berea / sucul ne-au dat planurile peste cap.

Oricum, si pe plaja din Mamaia inca se lucreaza, se pun umbrelele, se vopsesc diverse si nu prea sunt multe persoane care sa se incumete sa intre in apa, desi in opinia mea, e chiar calduta dupa ce te obisnuiesti. Suntem deja aproape de finalul lunii mai…

E amuzant de observat faptul ca am vazut cativa copii in apa, ici, colo, insa nu prea am vazut oameni maturi (de exemplu, parintii lor) care sa aiba acelasi curaj.

Am mancat si aici, pe faleza din Mamaia, cateva gogosi, foarte bune, de altfel. Copiii au fost bucurosi, sotul s-a bronzat nitel, eu m-am relaxat pentru inca vreo cateva saptamani de munca pana iau oficial concediu, semn ca hotarea mea de a merge la mare un weekend ne-a prins chiar bine.